Kızlar bebeğim 4 aylık ve başka bir eve gidince bebeğim ağlamaya başlıyor susturamuyoeuz beden acaba bugün kontrole gittik hastanede ağlamadı doktorun odasına girince bastı çığlığı doktora sordum böyle yapıyor diye kişi mi ayırt ediyor korkuyor dedim yok onun için çok erken daha belki odanın atmosferini sevmemiştir dedi geçenlerde görümceme gitmiştim orada da böyle saatlerce ağladı sonunda eve geldik evde böyle yapmıyor sizler de yaşadınız mı normal mi geçici mi bu durum öğrenmek istiyorum çok üzülüyorum böyle olunca