Oğlum 2 yaşında ve çok iştahsız.15 aya kadar emdi.6 ayda ek gıdaya başladık ama en başından beri çok zorladı beni.mama takviyesi denedim ama mama da içmedi izamnlar.simdi biraz toparlasin azcik kilo alsin istiyorum 2 yaşından sonra varmı kullanan tavsiye edermisiniz??