Merhaba arkadaşlar bir sürü post açtım belki gören olmuştur kızım 4 ay 12 günlük mukuslu kakamiz ve huysuzlugumuz var bir doktor alerji dedi iki tanesi değildir kafam o kadar karıştı ki ben yinede diyete başladım lakin kızım meme mama besleniyoruz kesinlikle o verilen mamayı kabul etmiyor gündüz neyse de gece ac kaliyor ☹ hipp kaşık mamasını gördüm süt alerjisi olan bebekler için şu ile de yapılır yazıyordu en azından geceleri yapip versem mi bu durumda olan annelerimiz kullandınız mi acaba