5buçuk aylık oğlum geceleri çok sık uyanıyor yatarken altını alıyorum emziriyorum gazınıda alıyorum 12 de kalkıyo önce emzirmeden uyutmaya çalışıyorum ama uyumuyo Beyse emiyo yatıyo 1de bi daha 2de bi daha 4de bi daha ve sürekli emmek istiyo aç kaldığını düşünmüyorum hem çok iyi emiyo hemde bez sayısında bi sorun yok çişide iyi