Timurcan Oğlumun 4 aylık olmasına 1 hafta var 3-4 gündür huzursuz bağırıp duruyor hiç bir şeyden memnun kalmıyor ağlamıyor sadece bağırıyor acaba atak evresi falan mı hanımlar bir şey söyleyin ya artık yoruluyorum başımız şişiyor aksama kadar hiç susmuyor
KahramanAnne Timurcan gazı olabilir mi acaba atak da olabilir atak dönemi çok kötü oluyor ama geçiyor merak etmeyin 😊
yildiz7 Timurcan canım 4.ay atağında olabilir bu bazı bebekler 1haftada atlatır bazıları 1ay da benim kızım öyle yaptıkça ben konuşuyorum onunla sonra gülmeye başlıyor 😂 resmen kavga ediyoruz o bağırıyor ben öyle öyle akşam oluyor
Pandannesi Timurcan canim sesini keşfediyor. Benim oğlumda 4 ay 5 gunluk çığlık atmaya calisir gibi bağırıyor.Boğazı tahriş oluyor bazen oksuruyor hatta.Doktor normal gelişiminin parçası dedi.
Timurcan yildiz7 aynen bende konuşuyorum susuyor bazen susmuyor bizde öyle kavga eder gibi oluyoruz valla ne zormuş ya bu aya kadar atak falan fark etmiyordum ama 4 ay dedikleri gibi zormuş 😭😭
yildiz7 Timurcan canım 4.ay atağı bitiyor sonra tam rahatladım diyorsun 6.ay atağı başlıyor o daha da zor ama geçiyor canım 😊
Fatmabkdmr Bizde 5 gün sonra 4 aylık olucaz bizde de durum öyle. Ağlıyor durup dururken sinirleniyor. 🙈🙄
yildiz7 Minnaktosbik ahahah malesef ben bazen yoruluyorum o bagirdikca eşime bırakıyorum onunla gülüyor beni görünce yine kavga ediyor😂😂😂😂
yildiz7 Timurcan geçiyor canım hepsi ben ne bebekler gördüm anneleri okula başlayınca getiriyorlar bu da büyüdü diyoruz 😂
BuseKeremBuglem 4 ay olmamıza 10 gün yavaş yavaş bizimde başladı ağlamalar napıcaz bu atakları valla en sonunda biz atak geçiricez gibi duruyor😂
Timurcan BuseKeremBuglem ben onunla birlikte geçiriyorum zaten o bağırıyor ben onun gibi sesler yapıyorum ne yapacağımı şaşırdım 😂
Pandannesi Timurcan 😀 bazen bende karşısına geçip çıkardığı sesleri taklit ediyorum deli deliyi görünce çomağıni saklar mı acaba diye ama yok iki sussa 5 bağırıyor 😀
Timurcan melikeeomeer 35 gün diyor 23 gününüz kaldı diyor geçmesine bu uygulama ne diyor Allah’ım kalpten gidebilirim😭😭😭