Ayse_lina O aylarda benim kızım da emmiyordu emse bile çok zor. Emziği ağzına verip elimle emziğini yuvarlak yerine parmağımla yavaş yavaş titreşim gibi haraket yapıyordum o şekilde tutuyordu oda bir kaç dakika. Şuan 5 aylık kendiliğinden alıyor artık zorlama bence canım