Kızımda 2 yas sendorumunda sacımı basımı yolasım geliyordu o çığlık atmalar oyuncakcının camına yapışıp kalmalar kendini yerlere fırlatmalar en son doktora götürdüm çocuğa birsey oldu DİE doktor güldü yas büyüdükçe bunlar olucak üstüne gitmeyin dedin şuna 8 yaşında belirli dönemlerde yine oluyor oğlum 20 aylık belirtiler başladı 🤣🤣allahtan antrenmanlıyım biraz sabır bir kaç ay içinde geçiyor eski hallerini alıyorlar