Dyldrm Evet hanımlar konumuz ek gıda 😂 Ne zaman geçtiniz? İlk ne verdiniz, hangi aralıklarla? Bu dönemde bebislerin günlük beslenme rutini nasıl oluyordu? Yeni anneyim bebişim 4 aylık fikirlerinize ihtiyacım var😍 Rutbelileri piste alalım alalım 😅
Bebegim_0406 Dyldrm ben tam 6 aylık olduğu gün başlamistim ilk olarak havuç verdim 2. Gün Kabak 3. Gün patates öyle öyle sebzelerle 3 gün kuralina uyarak gitmiştim sonra yoğurt mayaladim peynir yaptim onlari da tatirdim tadimlik veriyodum hep sütum olduğu için alistira alistira verdim herşeyi şimdi 1.5 yaşinda maşallah herşeyi yer hiç bişeyi ayirt etmez Allaha sükür
ErkekkAnnesii Dyldrm 6 aylıkken başladım ilk yoğurt sebze olarak gittim hala tadım aşamasındayız yoğurt sonra patates sonra havuç sonra kabak verdim şuan yarın kabağın 2. Gününü vericem sebze bittikten sonra hepsini karışık vericem meyve tadımı var şuan böyleyiz bakalım
rumgayy 5 aylıkken geçtim ilk3gun kuralı sebzeden başladım ben patates havuc kabak meyve elma armut muz ,yoğurt şuan 6 aylığız bunları karıştrp veriyorum
Nesrinimsii Her verdiğime yüz buruşturup öğüren bir kızım olduğundan çocuğa bişe oluyor sanıp korkudan vermeyi kesiyordum 7.ay itibari ile bir cesaret geldi Allah ne verdiyse yedirdim ve zaman kaybettik diye 3 gün kuralı uygulamadım sadece neyi ilk kez veriyorsam sabah saatlerinde verip gün içinde takip ettim şimdi tam 1 yaşında mamayı tamamen kestik biz ne yersek o da aynısını yiyor