CagrininAnnesii canım ayağını titretiyordu kızım götürdüm doktora nöroloji ye yönlendirdi gittim tabi araştırdım gitmeden internetten epilepsi belirtisi diyordu çok şükür bişey çıkmadı 3aylikken geçti tamamen ama yinede götür kanbtahlili falan yaparlar şekeri varsada tedaviye bakarlar bence götür bekleme