uyumayankoala 2 ay 23 günlük bebeğim 1 haftadır salya akıtıyor. Eli de sürekli ağzında. Diş için çok erken diye düşünüyorum. Başından bu sorun geçen var mı??
Gorkemkc uyumayankoala beimkide o dönemde başladı doktor erken çıkartıcak dedi 4 ayı doldu şuan daha çok çoğaldı salyası ve herşeyi ısırmak istiyor damakları sert köpek dişleri şişmiş beyazlamış 6. Aya patlar dedi doktor.Sizinde salyalanması normal en az 2 ay salyalar oluyor zaten diş çok sonra çıkıyor
Eccceeee Benimde kızım 3 aylık salyamiz başladı.Elide sürekli ağzında.midesini genişletiyor dediler bana.Daha çok iştahlı olacak dediler 😇