mervedmr Kızım 5 ay 4 günlük. Yumurta alerjisi var. Bebeği aynı durumda olan annelerimiz var mı? Kahvaltıda ne tüketiyorsunuz ? Nelere dikkat ediyorsunuz?
Aselask34 mervedmr sadece yumurtaysa kolay her şeyi yiyebilirsin bizde süt süt ürünleri yumurta et kuruyemiş anlayacağın zeytin ekmeğe talim😬
mervedmr Aselask34 Deri testi yapıldı. Orada sadece yumurta çıktı. Test yapılmadan önce sit ve süt ürünleri diyeti yapıyordum şimdi ona yumurtayı ekledim. Korkumdan hala süt ve süt ürünleri tüketmiyorum. Kan sonuçlarının çıkmasını bekleyeceğim :)
Aselask34 mervedmr biz daha 2,5 aylığız deri testi yapılamıyor bu nedenle😔4. Ayda yapılacak inşallah bizdede sadece yumurta çıkar çünkü artık ne yiyeceğimi şaşırdım hiç birşey tüketemeyince kafamada takılıyor bu çocuk nasıl vitamin alacak sütten diye kilo alımımızda az 4.440 gr çok yıpratıcı bir süreç
mervedmr Aselask34 Gerçekten çok çok zor bir süreç. Benim kızımda çok az kilo alıyor. 3900 doğmasına rağmen 5.ayda 7000grdı.
mervedmr Minnakbianne Kakamız yeşil ve mukusluydı. Bazen normal sarı ve mukussuzda oluyordu. Doktor arada olabilir dedi alerji ihtimalini düşünmedi. En sonunda kanlı kaka yapınca alerjiden süphelendi. Aynı zamanda çok sık kaka yapıyor. Çok fazla ıkınıyor. Kusma var. Geçmeyen pişikte alerji beliritisi olabiliyormuş biz de o da var
Aselask34 mervedmr rabbim yavrularımıza şifa versin inşallah🙏🏻Ama sen süt ürünlerini azar azarda olsa başla canım benim doktorum dieti açmaya başlayacağız ki bağırsakları alışsın deneye yanıla gideceğiz başka yolu yok bu alerjinin malesef dedi
Minnakbianne mervedmr benim bebeğim de 8 gündür yeşil kaka yapıyor mukus bir defa oldu. Çok gazlı değil prebiyotik kullanıyoruz. Şüpheleniyorum ben de pazartesi götüreceğim doktora 🙁
mervedmr Minnakbianne Huzursuzluk, geçmeyen pişik, egzama, gürültülü ve köpüklü kaka, kusma gibi belirtiler var mı canım? Bir de sana tavsiyem çocuk doktoruyla zaman kaybetme. Kaka tahlili yaptırırsın eğer bir şey çıkmazsa direk alerji doktoruna gidersin .
Minnakbianne mervedmr sadece arada bir gürültülü kaka ve çok az pişiği var diğer belirtiler henüz yok ay umarım değildir
Aselask34 Ozgeyusuf bilmiyorum ben özellikle sordum ama 4. Ayında yapacağım dedi doktorumuz kan ve kaka yapıldı ama deri için bekliyoruz