Esrabz benim kızımda 3 aylık bende meme mama olarak devam ediyorum bazı günler memeyi kabul etmediği oluyor tabi ama sonra tekrar tutuyor çok şükür hiç bırakmadı sütüm az olduğu için genelde gündüzleri mama geceleri meme olarak ilerliyoruz şuan benim doktorum eğer gazı varsa veya öncesinde biberon verdiysen tutmaz demişti önce meme sonra biberon ver dedi şuan bir problem yol canım umarım tutar korkma sen memeni vermeye devam et bebekleri biz neye alıştırırsak öyle devam edeler ☺️🙏