Bende geçtiğimiz nisan ayında oldum oğlum 3,5 aylıktı maalesef benim çok acil oldu karaciğer zehirlenmesine yol açmış muayene için gittiğim hastaneden 1 hafta sonra çıkabildim önce 5 gün ilaç tedavisi aldım değerlerim düzelmeden ameliyata almayı göze alamadı doktorum bütün ilaçlar emzirebileceğim türdendi çok özen gösterdi doktorum bu konuda ameliyatta ve sonrasında 0 ağrı kesici hatta 0 demiyim parol vermişler ama brnim çokk şiddetli ağrım oldu aslında çok şaşırdılar kimler oluyo bu kadar ağrı olmaz diye ama benim ağrı kesici kullanılmadığından birde yeni doğum yapmıştım acı eşiğim inanılmaz düşmüştü ve safra ağrısını iki ay mide sanıp rennie içe içe bi hal olmuştum velhasıl kelam çoğu kişide ağrı çok az oluyor ertesi gün ufak işlerini görebilirsn 3-5 günede normal hayatona Allah acil şifalar verin çokk geçmiş olsun