seraap kizlar kizim 2 aylik ve az önce kaka yapti cok cok suluydu ve kücük kücük seyler vardi baya gazda cikardi yaparken normal mi sabah yoksa doktora mi götürim sastim kaldim :/
Gokceayy seraap bir iki gün bekle sümüklü ve rengi bulanık değilse tabi. Bazen oluyor böyle o parçacıklar beyazsa hazmederkeb zorlandığı içinmiş
elifzeze seraap merhaba anne sütü alan bebek kakası beyaz küçük parçacıklı, sulu ama ishal gibi değil ve hardal renginde oluyor bu sekildeyse normaldir
Sedaaay seraap küçük Beyaz seyler sütünde sindirilemeyen yağdır cnm hardal rengi olur genelde kaka bebeğin huzursuz değilse fln sen anlarsın eksra bi durum görmüyorsan bir gün daha bekle gözlemle gerek varsa götür derim
milaseren Anne sütü veriyorsan hiç korma benim kızım 3 ay 15 günlük bazen altını acıp bisiklet hareketi yapınca 1 su bardağı kadar sıvı kaka yapıyor. Doktor anne sütünde böyle durumlar olabileceğini söyledi. Günde 3 kez olursa normal dedi. İçindeki parçalarda mideden geçemeyen yağ tabakaları😊
eflinmuhamed Beyaz kaka normalmi kızlar bebeim 5 aylık tadımlık yapmıştım pirinç lapası şu hazır olanlardan 