Alperenm Merhaba arkadaşlar 2 aylık bebeğimi emzirdikten sonra biberonla ya mama yada sagilmis sütümü veriyordum ama şimdi hiç biberonu istemiyor dişi kaşınıyormus gibi kasıyor emmiyor neden olabilir