Yingyang canım ben de gaviscon toz olanını kullanmaya başladım bi paketi yarım vereceksin dedi günde 3 defa ben açıkçası vanilya şurubunda glikoz olduğu için pek tercih etmedim onun yerine pekmez koyuyorum sanki biraz daha iyi oldu 60 ml 1 çay kaşığı mamaya karışmıyorum bi deneyin isterseniz hakiki pekmez olsun hem vitamin de verir mamaya