ulkununannesiiii mustafa Kemal mahallesinde Vedat Okutan’a gidiyoruz ilk kontrolden beri. Arkadaşım 15 ve 3 yaşındaki çocuklarını ve 2 yaşındaki yeğenini onda büyüttü. Ek gıda konusundaki yönlendirmeleri benim için çok iyiydi. Her türlü kontrolü ve aşıları kendisi yapıyor. Ücret konusunda yeni yılla beraber zam gelmiş olabilir bilemedim, 350 TL ödüyorduk aylık olarak. İlk 4 ay 15 günde bir gittim, sağolsun hiç ekstra bir ücret talep etmedi, mesajlarıma döner kısa sürede. Oğlum covid oldu ve hem kendisi hem asistanları hergün arayıp halimizi sordular. tahlil gerektiğinde Düzen lab’a yönlendiriyor, kendi indirimi var orada. İstediğiniz yerde yaptırabilirsiniz illa düzen’de olacak kuralı yok. Çok Babacan ancak disiplinli ve sert bir doktor. Benim hayalimdeki öyleydi ki söylediklerini uygulayayım, kuralları esnetmekten korkayım😁