Sedayildirim 💫💫Herkese merhaba 🙋🏼♀️ Ek gıdadan sonra kabızlık yaşayanlar nasıl çözdünüz bu sorunu 8 aylık hala kabızlığı oluyor var mı tavsiyeniz 🌸
Balkupum2505 Sedayildirim bizdede var malesef 😫 7 bucuk ayligiz. Her gün 2 3 yapiyo ama minik minik ve sert kabiz yani belli. Çözüm bulan banada desin 😔
H-123 Sedayildirim canım zeytinyağ veriyorum ben sürüme karıştırdı her gün hergun armut püresi ve şu bunlar çok iyi geldi
Woody Sedayildirim Başladığım günden itibaren her gün meyve emziğine kuru kayısı haşlayıp verdim. Şimdi 9 aylık. Biraz suyunu içiriyorum. Biraz yine emzikte veriyorum. Kayısı mucize gerçekten
Giizz Sedayildirim zeytinyağı kullanın her yemeğine kabızlık yaşamazsınız. Kayısı birde. 1 tane kuru kayısıyı kaynatıp hoşaf yapın bebeğinize 1 2 kaşık verin anında su gibi çıkartır 😄
Sedayildirim YagmurDoruk poposu boşta kalacak şekilde oturtuyoruz öyle biraz zorluyor ceviz kadar bir şey yapıyor o kadar oturtmasak o da yok 🙄 hergün oturtuyorum öyle her gün yapmasada iki günde bir bu kadarcık yapıyor
Sedayildirim Balkupum2505 Demir takviyesi kullanıyor musunuz sizde ya da yoğurt veriyor musunuz ? İkisi de kabızlık yapıyor dediler yoğurdu vermeyi kestim ama hala aynı
SelinKaan Balkupum2505 yaptığınız mamaların çorbaların içine 1 çay kaşığı keten tohumu günde 1 kez .. dua edeceksiniz bana doktor önerisiyle kullandım bağırsakları düzene girdi oğlumun 🌸
Sedayildirim H-123 Zeytinyağı bende sabah akşam bir çay kaşığı verdim ama pek işe yaramadı armut püresini duymamıştım onu da deneyeyim teşekkür ederim 🌸
Balkupum2505 Sedayildirim evet dogduktan 15 gun sora basladik demir kullanmaya hâlâ kullaniyoruz. Yogurdun kabiz yaptigini bilmiyodum 🙄
Sedayildirim Woody bende kayısı hurma kuru erik pişirip mama yapıyorum veriyorum ama o da fayda etmiyor kendim bol bol yesem sütten daha mı etkili olur acaba 🤷🏼♀️
Sedayildirim Giizz Kayısının kendisini veriyordum ama suyunu vermeyi hiç denemedim bir de öyle yapayım. Teşekkür ederim öneriniz için 🌸
Yusuf20 Sedayildirim kefir verin bizim öyle düzeldi ek gıda sonrası bende kabızlık yaşadım bebek 6 aylık 1 tatlı kaşığı verdim
Sedayildirim Yusuf20 Bizimki 8 aylık yarım çay bardağı kefir içirdim bugün bakalım yarın etki eder mi
Cansumommy Sedayildirim bebeğiniz 8 aylık ve 20-30 cc günde çok az. inanın tek çözümü su kabızlığın… biberon ya da bardakla içmiyorsa çay kaşığı ile verin hatta su ılık olursa çok daha iyi oluyor. çözüm net. sevgiler 👍
Sedayildirim Cansumommy 20-30 cc yi bile öyle zor veriyoruz ki hiçbir şekilde istemiyor 🤦🏼♀️ aralarda daha fazla vermeyi denerim onuda. Zaten ek gıda çok az alıyor beslenmesinin büyük çoğunluğu süt olduğu için suyun üstüne çok düşmemiştim