Merhabalar anneler 🌼
2 ay 12 günlük kızım var son 2 haftador felaket kusuyoruz 😔 kilo alımımız iyi olduğu için doktorumuz ar mama dene dedi ama onlarında yorumlarından korktum kabız yapıyor diye bizim zaten kabızlık problemimiz vardı normal evolvia ile geçirdik doktorumuzda evolvianın ar olanı kabız yapmıyor genelde dedi kullnan var mıdır?