Gizzy benim kızım 10 ay 20 günlük. Bu zamana kadar hep kundakladim. Kundak derken yarım kundak sadece kollarını. Dediğiniz gibi elleri hiç durmuyordu gözlerini ovusturuyor emzigini çıkarıyordu. Nasıl bırakacağım diye düşünüyorum. 15 gün önce hastaneye yattık elinde kolunda damaryolu olunca haliyle kundaklamadim. Elimle tuttum dalana kadar. Artık kundağa sarmiyorum ama elleri ayakları hâlâ durmuyo elimle tutarak sallıyorum. Nasıl olacak bende bilmiyorum 🤷