Kızım 5 aylık doğduğu günden beri emzik almasını çok istedim ama tutmadı bi türlü bibs avent aldım sonra dedim belki ucuz emziği tutar wee baby aldım 10 TL yine tutmadı bugün öyle aklıma esti bi vereyim belki tutar dedim önce bibs ve aventi denedim almadı wee yi verdim bi attı iki attı üçüncü de baktım emiyor o kadar mutlu oldum ki oyun halısında bıraktım wc gittim odaya geldiğim de birde baktım ki uyumuş yavrum 😌 dedim madem uyuyorsun bundan sonraki uykularını bu şekilde yapayım öğlen uykusunu da aynı şekilde yatağa yatırdım emziği verdim iki mırıldan dı uyudu şimdi gece uykusuna geçtik emzirdim yatağa koydum emziği verdim burnundan kaşlarına doğru hafif masaj yaptım mayışsın diye 20 dakika sonra uyudu bu benim için bir mucize gibi bişey çünkü kızım gündüz uykularını bebek arabası dışında uyumaz gece uykularını da meme dışında asla uyumazdı memede 3 saat durur bide öyle uyurdu işin sırrı emzikte sanırım yoksa başaramazdım 😌 uyku her anne için zor biliyorum ama emziği deneyin derim