Mrb anneler. Bebeğim 15 aylık ben çk tedirgin oldum hep boğazında bişey kalırmı edermi diye çok bişy veremedim. Şimdi 15 aylık önüne koyuyorm alsın diye atıyo. Veriyorum midesi bulanıyo ağlıyo. Her çorbayı içmiyo ağzına katı bişy gelsin çıkartyo ekmek falan yemiyo önerisi olan varmı doktoramı götüryim