Bizimki de öyle 3 aylık olduk bi ağladığı zaman 1 saatten aşagı susmuyor Artık ağlamaktan yorgun düşüyordu gözlerinden yaşlar hep akıyor . karnı tok altı temiz gazı yok kakasını yapıyor genelde akşam 8 -9 gibi oluyor dün doktor kontrolünde sordum neden diye
kolik sancıları oluyormuş bazen 3 saat gibi aralıksız ağlayan oluyormuş yapılabilecek bişey yok 5 6 aylıkken azalmaya düzelmeye başlar dedi şükür önceki kadar ağlamıyor kısa süreli ağlıyor mümkün olduğunca sakinleştirmeye çalışın dikkatini dağıtın