tontisbebegim Kızlar selaaamm😍 sezeryan gobeginizi korsesiz nasıl yok ettiniz acaba? Bana yakınlarım bağla sıkı sıkı diyor ama nasıl neyle yapacagimi bilmiyorum göbeğini saranlar yardımcı olabilir mi tarif edebilir mi ya🙏🏻❤
O_bir_anne02 tontisbebegim ya bende korse aldim ama giyemiyorum cok sikiyor bendemi problem var anlamadim ya takmalimiyim 1 ay oldu hala sansim varmi ?gobek kalmamasi icin ???🤔🤔
seyma-asaf tontisbebegim cırtlı korselerden aldım memnunum 28 günde göbeğim çok az kaldı. Agraflı olanlar can yakıyor ilk zamanlar, markaya önem vermeyin ben trendyoldan 40a almıştım uygun buldunuz alın
tontisbebegim seyma-asaf ya korse kullanmak istemiyorum açıkçası evde bağlayarak gitmis çoğu kişinin ama samimi olmadigim için nasıl yaptıklarını sormadım çok fazla sıkarım bişey olur diye korkuyorum
SalEz tontisbebegim böyle küçük bi çarşaf fazla büyük değil normal bi şekilde sarıyosun ama sıkı olucak
Alevk tontisbebegim Merhaba tülbentte bağlayabilirsiniz. Ben korse kullandım düzenli şekilde. 3. Kademede taktım doğum sonrası. Şu an 1. Kademesi bile bol geliyor. Lateks korse trendyoldan 70 lira gibi bir rakama almıştım.