Ecrnsutnlk Kızlar kızım 12 günlük emdikten sonra gazını çıkarıyor kakasınıda yapıyor ağızdan da çıkarıyor ama hala karnını içine çekip ağlıyor sütümde yetiyor 1.5 saate bir emiyor akşam 10 olunca başlıyor bu şekilde dediğim gibi gece karın ağrısında kıvranıyor rezene içiyorum rahatlasın diye ama faydasını bulamadım bunu yaşayan varmı veya neler yapıyosunuz yardım edin ??
Sulegorkem Ecrnsutnlk bol bol masaj yap birde havlu ısıtıp sırtına koy oda çok rahatlatıyo bebekleri doğduğundan beri çok gazlı benim kızım öyle kıvrandığı zaman hep havlu ısıtıyorum hemen rahatlıyo
Sulegorkem Minikprenses yok canım sürekli yapmıyorum birde aşırı ısıtmıyosun zaten hafif bir ütü bas havluya o kadar hiç bir sıkıntı yapmıyo aksine patır patır bütün gazını poşaltoyo