Swmkva Kızlar avent cam biberonu bugün kullanırken ml ibarelerinin yanında dikey bir çizgi farkettim daha önce var mıydı yoksa çatladı mi anlamadım kullananlar bilgi verebilir mi
Swmkva Lidya-t aradaki çizgileri dikey kesen uzun bir çizgi dışardan elledigimde hafif pütürlü ,cam biberonu arada kullandığım için hatırlamıyorum ama muhtemelen çatladı , sadece çok düzgün bir çizgi olduğu için emin olamıyorum
Lidya-t Büyük ihtimal çatlamış gibi. Bebeğime mama veriyorum inceledim öyle ele gelen bir çizgi yoktu