Merhaba kızlar. Bebeğim 1 yaşına gireli 1 hafta oluyor ve nerden baksanız 2 haftadır uyku sorunu yaşıyoruz. Gece sürekli uyanıp oturuyor, uykusu var ama bir yandan da direniyor. Uykusuzluktan başımın ağrısı geçmiyor. Sizde de aynı durum var mı? Yada bu günleri atlatan. Ne olur geçecek deyin, tükendim artık