Fatmanur22 Arkadaşlar merhaba 1 yaşında kızım var ve ben yeni adet oldum normalde benim 5 gün sürerdi ama şimdi 7 gün oldu bitmedi ve ilk günler çok fazla kanamam oldu normalmi kaç gün sürer bide yardımcı olursanız sevinirim
ErkekkAnnesii Fatmanur22 normal canım ilk zamanlar çok kan gelir ve parça parça da gelir öyle olmuştu bende ben 38. Günümde adet olmuştum ve uzun sürmüştü sonraları düzeliyor
Fatmanur22 ErkekkAnnesii inşallah düzenli bi şekilde adet olurum artık korktum uzun sürünce teşekkür ederim