4 kez yaşamış biri olarak bu konuda uzmanlaştım diyebilirim 🤦🏼♀️
*Emzirmeden önce ılık duş veya ılık kompres yapın (süt kanallarının açılması için)
*Emzirmeden sonra mutlaka buz uygulayın buz çok iyi geliyor
*Sık sık emzirin
*Beyaz lahananın etkisi oluyor dondurucuya koyup soğutup emzirmelerden sonra soğuk soğuk koysanız hem buz uygulaması da aradan çıkmış olur.
*Ateşinizin çıkacağını hissettiğiniz anda parol için kendinize eziyet etmeyin gerçekten zorlayam bir süreç çünkü
*Doktora gitmenizi de tavsiye ederim bana antibiyotik tablet vermişti o bile etki etmedi sonra iğneye çevirdi doktor anca öyle düzeldi
O şişlik kızarıklık hemen geçmiyor bir hafta sürer belki de. Ağrı da aynı şekilde ateşiniz falan geçse bile ağrısı bir iki gün daha devam edebilir. bende meme dokusundaki iltihabı boşaltmak için göğsümü iğne ile delmişti doktor umarım o raddeye gelmezsiniz çok geçmiş olsun 🙏🏻