Bebeğim 1 yaşında bu zamana kadar odasında kendisi uyudu kendi yatgında hiç sıkıntı çıkartmadı. Fakat son bir aydır aşı diş ateş derken geceleri uyumadı agladı yatagına yatmadı bir hafta boyunca 2 saat kollarımda salladım babasını da istemiyor benden başka kimseye gitmiyor sürekli ağlıyor uykuya dalıyor 1 sat sonra yine uyanıyor eşim giderse onu istemiyor bu böyle bir hafta sürünce odasında başka yatak daha var orada beraber uyuduk çünkü yatgına yatıramıyorum çok yıprandı ayaklarımda bile sallamamı istemedi bu zamana kdar hep kendisi uyurdu alılmıştı fakat o gece beraber yatrıktn sonra geri dönüşü olmadı beni bırakmıyor ben olmadan uyumuyor çok ağlıyor annem diyip üstüme geliyor gündüzleri de gözübende odadan çıksam gelicem diye anlatıyorum WC gitsem arkamdan geliyor çaktırmadan ki dk gitsem bile hemen farkına varıp anne diye ağlıyor bu durum nasıl böyle oldu nasıl normale döneriz bilen yaşayan var mı ?