Kocnagihan eğer diş gaz gibi bir problem değilse uyku stilini değiştirmeyi deneyin isterseniz benim bebeğim de 2 haftadır uyumuyordu saat 3 4 e kadar ayaktaydı anakucağında yatırıyordum beşiğine geçirdim kucağımda gezerek uyuyordu şimdi beşiğinde yatırarak uyutuyorum ağlayınca alıyorum daha uzun ve kolay uyumaya başladı meğer yerinden halinden memnun değilmiş