Bebeğim 6 ay 30 günlük bugün kontrolümüz vardı bu ay hiç kilo almamış. Ek gıda almıyor püre asla yemiyor. Ancak meyve sebzeleri minik minik ağzına veriyorum ellerimle besliyorum öyle yiyor. Diş döneminde olduğumuz için böyle sanırım doktorumuzda öyle dedi fakat yinede tahlil yaptı sonuçları salı günü alacağız. Fakat çok üzülüyorum 😕 neler yaptım sevsin yesin diye meyveli mamalar püreler bebe bisküvisi bile denedim olmuyor asla yemek istemiyor ağzını açmıyor böyle bir sorun yaşayan var mı acaba sütüm mü yetmiyor 🤔
çok hareketli bir bebek muhtemelen artık artan enerji ihtiyacını karşılamıyor bilmiyorum kafam çok karıştı. Doktor istemiyorsa zorlama dedi ama ama ama işte anne yüreği 🤷🏻♀️🙄