1 aylık bebeğim var son birkaç gündür sadece anne sütü içtiğinde kusuyor normalde mama+meme olarak ilerliyoruz gündüz genellikle sadece emziriyorum ama kusmaya başladı hemen kaldırmıyorum reflü olmasın diye ama yine de kusuyor ve her emmesinde sizce neden