Liyaa Nevrazeynep Benim kızım 8Ekim doğumlu ama biz daha düşünmüyoruz ek gıdayı 6aylık olunca başlıycaz inşallah ama bende bekleyim köşede fikir olsun
damlahira Nevrazeynep 19 Ekim doğumlu meme/mama olarak veriyorum ek gıdaya 5 Aydan sonra az az başlamak istiyorum ama doktorumuz ne diyecek bakalım 🤔☺️
hanbeyinannesi Liyaa ayni gun doğmuş bebeklerimiz😊besinci ayin sonunda mi yoksa 6 ay dolduktan sonra mi vereceksimiz
Liyaa Nevrazeynep sadece ara ara su veriyorum en fazla üç çay kaşığı oda gerçi ben bu çocuk aç adlı kitabı almayı düşünüyorum orda hem tarifleri var hemde hangi aya uygun olduğu yazıyor
Deletedmom006 Kedicik instagramda bikac ekgida sayfasi takip edin. Orda yazilanlarin hepsi var. Bi defter yapin hngisi size uyuyorsa gayet guzel tarifler hangi aya uygun hepsi yaziyor
Roses 6 aylık olunca başlayın daha erken baslanınca bagırsak sorunları yaşanıyor kesinlikle sizin yediğiniz hiç bir şey den tatdırmayın diyenlere inanmayın ben erken ve tatdır diyenlere uydum 9 aylık bebegim hep kabız makatı hep catlak hep bagırsak sorunu yaşıyorum kesınljkle tavsiyemdir
Acemi_ogretmen_annee Roses öncelikle geçmiş olsun iyiki böyle açıkca yazmışsınız buradaki çoğu anne de malesef bu söylemlere uyup ek gıdaya sırf çevre baskısından azıcık daha kilolu olsun diye 3,5 ayda ek gıdaya başlayanı bile gördüm birde tavsiyelerde bulunup akıl vermesi de cabası! Malesef ciddi anlamda o minnacık bünyeye birşey olmaz diyerek veriliyor fakat şuan sıkıntı olmasa bile ileride sıkıntı çıkarıyor. Sağlık temelleri ilk 1000 günde oluşurmuş yani yaklaşık 2 yıl bu sebeple elimizden geldiğince bebeklerimizin ilk 2 yılında dikkat edelim...
Mineoksuzz Roses geçmiş olsunn😕 sorun oluyor değil mi baya kıyamam ya bende dikkat ediyorum tadım yaptırıyorum çok diretiyorlar yemek ver falan vermiyorum da böyle ciddi sorun olacağını düşünmemiştim
inismona Roses biz yetişkin olduğumuz halde bile baharatlı şeylerden o kadar etkileniyoruz ki. Anal fissür bi dönem çok çektiğim bi sorundu. İyileşir tekrar nüksederdi. Eczacıya sormuştum ilaç alırken. Karabiber,turşu baş düşman dedi. Acı Ne yersem sonu felaket olurdu 🤷🏻♀️
Liyaa Nevrazeynep çevremdeki herkes ver dedi sağlık ocağındaki hemşirede sakın verme dedi anlamadım gitti o yüzden ara ara veriyorum bende
Meryemozen Benim oğlum da 3 ekim doğumlu 5 buçuk aylık olduktan sonra yavaştan vermeye başlıcam 6 ayda da tam başlarım 😊 yurtdışında yoğurdu 1 yaşından sonra verin yazıyo ama ben bizim usül yoğurtla başlıcam 😃
Deletedmom324 Liyaa iki kitap var onunla ilgili. Ikısı 100 lira idi en son. Instagram adı bu cocuk ac. Bakın derim. Ben ikisini de alacagım
Fyzaeyll İlk önce sebze ile başlayın hanımlar. Meyve ile başlandığında sebzeyi pek sevemeyebiliyorlar. Olduğumuz mevsimin meyveleri asitli zaten. Yoğurt verin ama gaz yapabilme ihtimalini unutmayın. Benim doktorum senin yemediğin beğenmediğin bir şeyi çocuk asla yemez demişti.
Sevil Nevrazeynep bebegim 5 ay 2 gunluk 5 gundur tadimlara basladik yogurt peynir gibi 3 gun kurali ile veriyorum.Ben suyu dogdugundan beri veriyorum kasiga alistirdim 2 ayliktan itibaren.Arada sutumu kasikla verdim .Yarin havuc vermeyi planliyorum 6 aydan itibaren kahvaltiya baslaticam dedi doktorumuz.
gozdekanalici Sevil https://www.instagram.com Takipleşelim anneler 🤚🏻 Bizde 5 ay 7 günlüğüz ama ben pek cesaret edemiyorum bir o kadar da hevesleniyorum
Deletedmom431 Nevrazeynep benimkide erkek bilmiyom doktora danışıcsm başla derse başlarım. Şuan sadece anne sütü veriyom. Belki tadımlık olabilir 🙆