Defnelinam33 Merhabalar anneler ben doğum yapalı 2 gün oldu, ilk anneliğim tecrübesizim, bebeğime sütüm yetiyor mı nasıl anlarım bugün hiç dışkı yapmadı ama çişini 2 kez yaptı gözlerinin yanında hafif sarılık var sütüm nasıl artar 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Aryemus_3 Defnelinam33 öncelikle sağlıkla büyütün bol bol emzirin komposto yiyin bol su için ve pozitif düşünün
Hale-kd Defnelinam33 merhaba güzel anne hoşgeldin annelik müessesine 😊 allah hayırlı ömürler versin bebeğine 😊 bol bol komposto su yeşillik marul vs bulgur pilavı kuru üzüm yiyorsun da yiyorsun 😊 aman benim gibi de çok yeme sonra tuvalete zor yetişirsin 😀 işe yarayan süt yapan gıdalar benim bildiklerim BÖyle. Bi de humana stil tea çay var içebilirsin bitki çayı iyi geliyor eczanelerde bulunuyor. Her bebeğin göz kenarında sarılık olur bilirim o ilk hafta çok stresli geçer ay acaba kilo aldımı sarılık oldu mu diye diye 🙄 bol bol emzir sen ve çişli bez sayısına dikkat et günde 5 kez çişli bez almalısın en az. herşey güzel olacak inan stres yapma sütün en büyük düşmanı stres çünkü bebeğinle keyifli günler dilerim sana 😊
Sariduru Üzüm pekmezini sulandir iç bol bol susuz asla kalma bol su iç elin hep suda olsun sagbiraz biraz tam cekemiyosa cay kaşığıyla bile olsa damla danla ve çişini az yapmış iki kereyse daha çok beslenen gerekiyor bebekler günde 4-5 kere bez değiştirmeli doydugu ondan anlasiliyohemen sarılık olabilir az emerse dediğim gbi damla damla bile olsa emmiyosa sagip ver