19 aylık kızım ve epeyden belli oda öyle aşırı mızmız herşeye ağlıyor emiyor hala daha bırakmayı düşünüyorum memeyi emiyor mesela artık gelmiyor çekiyorum ağlıyor kıyameti koparıyor vermek istemiyim aynı ve çoğu şeye tepkisi böyle,ısırma huyu var ama sadece beni kopya yerlerimi tişörtleri falan etimi değil ilginç böyle olan var mı hiç😳 ne yapacağımı bilemedim 2 yaşına yaklaşıyorlar diye sendromuda şimdiden başlıyor mu. Çok zor geçiyor uyku düzeni alt üst oldu gece geç yatıyor öğlene kadar uyuyor sabah kalkıp uykusunu böleyim desem bunu benim yapmaya gücüm yok nasıl bir yol izleyeceğiz🙁