Maalesef geçiyor bende 8 Kasımda doğum yaptım bebeğim 20 günlüktü eşim ve ben korana olduk doktora sorduğumda sana bulastiysa bebeğine de mutlaka bulaşmıştır dedi ama bebeklere test yapılmıyormuş hafif
ateşle atlattik ama çok şükür çok sıkıntı yaşamadık 3-4 gun huzursuzluk yaşadık sonra geçti korana olduğum esnanada temizligimi yapıp maskemi takıp emzirmeye devam ettim sende supheleniyorsan kendinden testini yaptır mani tavsiye ederim