burakkusunannesi önce kuruluğun sebebinin ne olduğunu bilmek gerekir. Atopik dermatitse doktor ona göre yönlendirme yapar ama kış ayı sebebiyle oluşan bi kuruluksa Mustelanın stick formda bir balsamı var. O güzel nemlendiriyor. Bir de Bepanthol Sensiderm kullanıyorum ben kızım için, cildi çok hassas. Kuruluğu, kızarıklığı, tahrişi hemen geçiriyor :)