Eymeninannesiww Bebeğim 7 ay 20 gunluk emmiyor sütümü sagip veriyordum artık iki göğüsten 20 CC çıkıyor sagmayi birakmalimiyim vicdanım el vermiyor 😟
Cgdmltr93 Eymeninannesiww hayır 1 çay kaşığı da sağsanız ilaç niyetine verin vazgeçmeyin anne sütünün bir damlası bile çok önemli ahirette o bi damlanın hesabını sormasın. Neden 1 damla sütün vardı da benim rızkımı azalttın demesin. Az daha sabır 1 yaşından sonra bırakırsınız. Moralinizi bozmayın 1 damla da bir 100 damla da. Önemli olan anne sütü alması
Z-uma Eymeninannesiww bırakma canım sık sık sağ emin ol çoğalacaktır bende 3 ay sağdım verdim sonra bıraktım devam etsem emin ol olurdu yani
Annesi00 Eymeninannesiww merhabalar, gündüzleri 2 saat,geceleri üç saatte bir sağın, sağma sıklığınız nedir? Birde 20dk sağım,20dk dınlenme,10dk sağım,10dk dınlenme şeklinde her iki göğsünüzü birkaç gün sağın
Eymeninannesiww Kavinsmom sagiyor musunuz peki ? Kendimi boşa kürek çekiyor gibi hossediyorum bebeğim 8 ay olacak benim 1 saate sagdigimi 1 dkka da içiyor
Kavinsmom Eymeninannesiww evet ama boşa kürek çektiğimin farkındayım. Beslenmene dikkat ettim su içtim içimde su ağacı çıkacak. Galagtago damla kullandım yok olmuyor olmayacak çok yoruldum artık. Azalmıyor diye bırakmıyorum sanırım ben size bırakın desem bile kendim bırakamayacağım için aynı çaresizlik işte. Mamaya devam
Antalyali Eymeninannesiww instagramda emzirme danışmanlarına takip edin bence 10 dk sagim 10 dk dinlenme gibi ni zaman aralığı vardi
Xyz26 Eymeninannesiww kuzum bozayı denedin mi benim 2 arkadaşıma da tavsiye ettim 6.aylarında mama yi biraktilar o kadar diyim ve tek göğüs den sütleri geliyordu bi dene dilerse. Inşallah faydasını görürsün
Yagmursonrasitoprakkokusu Xyz26 merhaba. Bozayı nasıl tüketmek gerek? Günde kaç bardak olarak tüketirsek verim alırız
Busuu Eymeninannesiww canim emmese sadece saglimla cok cikmaz yada sagarken bebegini sev fotosuna flan bak duygusal olarak tetiklemen lazm