Yigitpasam normal canım bazı bebeklerde 3 ayda, bazılarda ise 1 yaşta bile çıkıyor 😀Bol bol emzir 👩🍼diş kaşıyıcı ver, ben diş jeli sadece bir kere sürdüm ve onu pek beceremedim😅Bilmiyorum gerçekten yardım ettimi yokmu😅Duş yapınca da rahatlıyorlar ,çok iyi uyuyorlar diş döneminde ayrıca 🤗