Aysgl1 Merhaba. 17 aylık bebeğim var emziriyorum adetim bazen düzene giriyor bazense düzensiz . Yine 3 gün gecikti . Korunmasız bir ilişkimiz olmadı ama yine de insanın içine şüphe giriyor 😔 Bebeği 1.5 yasında olup emzirip hala düzensizlik yaşayan var mı?