KahramanAnne Kızlar oğlum 5 aylık çok irkiliyor mesela oyuncaklarıyla oyalanırken eşime ismiyle hitap edemiyorum çok hafif yüksek sesle korkuyor en ufak sesten irkiliyor normal mi
nickimikili KahramanAnne hiç duymadım canım yeni doğanda çok normal bir refleks onu biliyorum sadece yazayım üstte kalsın 🙏🏻
KahramanAnne Blndla Aynı aynı en ufak yüksek sese korkuyor anlam veremedim ama daha iyi duydukları için diye düşündüm
KahramanAnne Blndla sık değil ama çığırınca sesi çıkıyor eşşeğin baya 😊 bir de kendi sesini keşfediyorlar ya ondan