Hanımlar bebekleri 7 aylık olanlar yazabilirmi lütfen 🌸 benimki desteksiz asla uyumuyor , hadi 8 uyutsam akşam 10da yeniden uyanıyor sonra 1 de uyuyor sonra meme ağzında uyumak istiyor deliksiz uyumuyor 😅 benim için sorun değil birşekilde idare ediyorum ama onun sağlığı açısından bir düzene oturtmak istiyorum , deniyorum ama birgünü birgününü tutmuyor