Merhaba anneler 4 gün önce hiç istemesem de sezeryan oldum ama sonrası sütüm hiç gelmedi ve göğüs ucumda olmadığı için bebeğim emmiyor hiç bir şekilde göğüssümü tutturamıyorum çok üzülüyorum hastanede mama verildi ve hala mama vermek zorunda kalıyoruz süt olmadığı için benim gibi olan var mı bu durum sonradan düzeliyor mu bebeğim sonradan mememi tutarım emzirrimiyim bende.