Hasbelkader Kızlar ben 1 yıl oldu olacak doğum yapalı dikiş yeri hala mosmor ve sis sizde de böyle mi
Hll20 Hasbelkader mosmor derken canm. İkinci sezeryanmi oldum 1 yili gecti bazi kisimlari pembe bazilari beyazlamaya basladi
Full Hasbelkader evet benimde oyle 11 ay oldu. Ama yavas yavas azalip silinmeye basladi. Ben hic krem kullanmadim o yuzden olabilir
Dilekkucuktepe Ben 1.5 sene apandisit ameliyati oldum dikis yerim dışa doğru çıkık ve mor pembe arası bir renk 3 ay önce de sezeryan oldum suan pembe ama doktorum senin vücudun dikiş kabul etmiyo demişti galiba o yüzden benim ki
ilkgozagrimm Hasbelkader 15 ay oldu tam ten rengine dönmedi canım birde benim yaram keloid oldu geçmiyor 😏