Benim de çok ikinirdi canim sab simplex gaz damlasına başlamıştık günde 3 kez 5 er damla veriyordum anne sütüyle karıştırıp. Ac karnına veriyorum biraz sindirmesini bekleyip sonra emziriyordum. O rahatlatmisti. Simdi 2 aylık ek olarak biogaia ya da başladık ikisini de kullaniyoruz