tontisbebegim ihmal etme muhakkak bir doktoruna görün danış… ayni agri ile başladı..benim önce sol bacağıma pıhtı attı ordan sağ bacağıma sonra sol koluma en son da sol ciğerime attı ölümden döndüm 2 hafta hastanede yattım 1.5 haftadir evimdeyim çok şükür… yani doğum yapalı iki gün sonra tam 2 ay bitecek hastanelerdeyim bebeğimde benimle birlikte sürünüyoruz..ben biraz ihmal ettim sen sakin etme korkutmak istemem belki farklı bir durumdur seninki ama demem o ki ihmal etme sakın… şuan hala tedavi görüyorum beynime sıçrama riski var… küçük şeyler diyip önemsemiyoruz bazen ama hayatımıza mâl olacak duruma geliyor … çok geçmiş olsun şimdiden canım…😔🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻****