Seherronya dolveni 2 buçuk ay önce almıştım ama onu kullansam bişey olmaz herhalde dimi, yaa çok zorluyo, azıların 3 tanesi patlamış üst 2 köpek dişi patlamak üzere o kadar zorluyolar ki, yaşadığım günden hiç bişey anlamıyorum resmen🥺 tetagili yarın eşime aldıttırıp deniyim Bi, inşallah bize de iyi gelir😔 size de çok geçmiş olsun 🥰
Bide şeyi soruyim siz tecrübelisiniz🙈
Altta ve üstte 4 dişi var, şimdi 4 köpek dişi patlıyıcak, 3 azı diş patladı, 1 i de patlamaya çok yakın 2 güne patlar diye düşünüyorum. Bunlardan başka diş var mı bu zamanlarda çıkıcak🤦🏻♀️