aybukemom Kızımın dişi dokuzuncu ayında çıktı bir hafta sonra emeklemeye başladı onuncu ayında ayaklandı bir haftadır falanda adım atıyor Şu an 4-5 adıma kadar yürüyor 😅Şaşkınım çünkü her şeyi geç oldu kesin geç yürür diyordum. 😅kızım 10 oca doğumlu 😇
Prens0205 aybukemom maşallah bizim ki de geç oturdu geç emekledi bana da tembel bu yürümez hemen dediler 11 aylıktı yürümeye başladı 😂
Masal_m aybukemom 😊 her bebeğin gelişimi farklı oluyor benimde kızım 11 aylıktı yürüyordu sağlıkla sıhatle bir ömür geçirsinler 🙏🏻
lamiya1905 aybukemom Masallah. Benim oglum4ayda dis cikardi ama yurumesi gec oldu. 14ayinda yurudu. Sag salik buyusun kiziniz.
aybukemom Masal_m teşekkkür ederiz öyle tabi 😊 bnm kızım 6 aylık değilken oturuyordu ama emeklemedi bi türlü sanırım rol modeli yoktu babası bikaç defa gösterince bi baktık emekliyor 😅
Araseymen aybukemom 10.auindan beri 4 5 adım atıyor oğlum ama hala yürümüyor 😅🤭 umarım sizinki yürür tez zamanda
Serap11 aybukemom Benim oğlum 10 aylık gitmeye başlamıştı dediğiniz gibi. 1 2 haftaya kalmaz tamamen yürüdü. Şu an 11 ay 5 günlük asla oturmuyor :) Uyku öncesi falan hep ayaklarına masaj yapıyorum her dk geziyor evde. Sizin de yakındır birkaç haftaya yürür heralde. :)
Araseymen aybukemom benimkide elinden tut markete gider gelir ki yapıyoruz da ama desteksiz yürümüyor korkuyor 😅