İyi akşamlar
ben 1 hafta önce boş gebe olduğumu öğrendim, 2 aylıktım. Doktorum zorunlu kürtaj olacaksın dedi ve 1 hafta önce kürtaj oldum kontrole gittiğimde et parçası kaldığını gördük ultrasonda aşağı inmiş . Düşürmek için neler yapabilirim beklemek dışında?